Byphasse tonik

17:08




Drage moje,

Prije svega se ispričavam što me dugo nije bilo, rješavala sam faks i to lagano privela kraju i sad je vrijeme za uživanje dok ne nađem posao.

Danas sam za vas pripremila jednu recenziju, radi se o novom brendu na hrvatskom tržištu, Byphasse.
Byphasse je španjolski brend i svaki njihov proizvod me oduševljava. Strah me kupiti još koji jer ću imati ovisnost o njihovim proizvodima, a to nikako nije dobro za moj novčanik.

U ovome postu ću pisati o njihovom toniku za čišćenje lica.

Krenimo od ambalaže koja je klasična i jednostavna, na vrhu ambalaže se nalazi mala rupica koja omogućava da kontroliramo koliko ćemo tonika staviti na blazinicu. Ambalaža je od 500 ml te ćete tu količinu  tonika platiti 24,90 kn što je i više nego odlično.




Tonik je s ružinom vodicom što mu daje savršen miris te mu je svrha uklanjanje svih tragova šminke i stimuliranje kože poštujući njezinu prirodnu pH razinu.
Moja koža je mješovita, sklona prištićima, a ovaj tonik poboljšava njeno stanje, ne isušuje ju, i ne izaziva mi prištiće što mi je itekako bitno.
Obožavam osjećaj na koži poslije stavljanja tonika, koža mi predivno miriši i još u kombinaciji s kremom je i više nego savršen.


Omjer cijene i kvalitete je odličan, za 24,90 kn dobijete 500 ml itekako dobrog proizvoda.

SASTAV:

Aqua (Water), Rosa Damascena Flower Water, Glycerin, Parfum (Fragrance), PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, PEG-75 Lanolin, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Gluconolactone, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Calcium Gluconate, Benzyl Salicylate, Limonene, Hexyl Cinnamal, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone.




Od Byphasse proizvoda imam još micelarnu vodicu te mlijeko za lice koji su me isto tako oduševili.

Na kraju ovoga posta je dovoljno reći da mi se ovaj proizvod itekako svidio i da ću ga  nastaviti koristiti te ga svakako preporučavam vama.


Koristite li i vi neke od Byphasse proizvoda? Jeste li isprobali ovaj tonik i što mislite o njemu?



You Might Also Like

18 komentari

  1. Koristim ovaj tonik i volim ga jer smanjuje dehidriranost. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Probala sam ga i koristim ga svakodnevno što je iznenađujuće za mene jer inače ne volim tonike. Ovaj me baš oduševo ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Taman se ovaj stvorio da ih zavoliš, i još miriši po ruži, gdje ćeš bolje. :)

      Izbriši
  3. Ajme zanimljiv tonik, stvarno je jeftin za 500 ml znači sigurna si da ti nije isušio kožu ili nešto slično? Hidratizira li barem malo tvoju kožu? Sad već pomalo razmišljam o kupnji ovog tonika jer mi treba novi, a ovaj se čini odličan!

    Moj blog: candymakeupgirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ne znam jeli postoji gdje jeftiniji omjer cijene i količine,a bome i kvalitete. Nije mi isušio kožu, nema alkohola u sebi pa ne bi niti trebao, ali opet tako funkcionira na mojoj koži, ja često stavljam hidratantnu kremu poslije čišćenja lica pa, ali mogu reći da se vidi razlika u vremenu kada nisam koristila tonik i sada kada ga koristim. Daje neku svježinu mojoj koži.

      Evo za usporedbu, moj tip kože: Mješovita, nemam neke veće probleme s prištićima, masne t-zone, koje su mi se smanjile od kada redovito koristim tonik.

      Javi mi svoje dojmove ako se odlučiš za kupnju toniku. ❤

      Izbriši
  4. Sutra moram obaviti mali shopping u DM-u, baš za ovakakv tip proizvoda. Tko zna?! Možda se pozabavim nekim španjolskim brendom? ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, pozabavi se da, postati ćeš ovisna o njihovim proizvodima. ;)

      Izbriši
  5. Baš je danas ovaj tonik doputovao do mene, pošto mi u Srbiji nemamo Byphasse. Prvo ambalaža ogromna, moraću da napravim nov raspored u kupatilu. Miris divan nežan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će i vama u drogerije uskoro stići Byphasse. :) .. Ma divan je kako god okreneš. Očekujem uskoro recenziju i kod tebe. :)

      Izbriši
  6. Prvo iskrene čestitke na diplomi i nadam se da ćeš uskoro pronaći dobar poslić u struci :)
    Ovaj tonik je i meni bio pravo otkriće i slažem se sa svime što si napisala, sad mi je žao što i ranije nisu stigli do nas ali bolje ikad nego nikad :D Isprobala sam još njihovu kremu za ruke koja je isto mega-pakiranje ali je odlična i tuširalice, koje su mi onako, prosječne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, no još moram obraniti diplomski :) Ali dio s ispitima je gotov. :)
      .. Tako sam i ja rekla, da baš šteta što nije prije došao, jer su im proizvodi savršeni. Isprobati ću kremu za ruke, a za tuširalice mogu isto reći da mi mirisom nisu nešto, a sada ovako ne znam jer ih još nisam isprobala. :)

      Izbriši
  7. Fantastičan je, posebno me oduševio kako smanjuje iritacije nakon depiliranja :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Čula sam već pohvale za ovaj tonik pa ću ga sigurno kupiti samo da potrošim zalihe :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja ga također obožavam :) i uskoro spremam recenziju za njega :D

    OdgovoriIzbriši

Pratitelji