Essence My Must Haves sjenila + magnetna paleta

19:51


Napokon tipkam ovaj post, otkada sam poslikala slike jedva sam dočekala da vam ovaj post i objavim.
Kada sam vidjela da Essence u novom asortimanu izbacuje sjenila s kojima ćemo moći sami izraditi svoju paletu nisam mogla dočekati da dođu u trgovine.

Trenutno sam se opskrbila sa dva sjenila, tj. jednim sjenilom i jednim lip powderom , međutim, koristim ga u svrhu sjenila tako da je to za mene sjenilo.

Cijena ovih malih divota je 12,90 kn, lako se blendaju, dobro su pigmentirana i ono što je najbitnije, nadogradiva su , što znači da možete sami odrediti koliko pigmenirano želite da budu.
Moja sjenila su u nijansama 14 purple clouds i 04 set the stage ( lip powder ) .
Meni osobno na kapcima stoje cijeli dan, pod tim smatram dan proveden na poslu, cca 8-9 h. 
U nastavku vam donosim slike swatcheva.



Imate moju preporuku za njih.
Iako su mi originalne Essence prazne palete zaista divne, ovaj put sam se odlučila za magnetnu paletu ( više u nastavku ) , ali ne sumnjam da ću napuniti i koju njihovu paletu. 

A sada se odmah bacam na nešto što mi je najzanimljiviji dio.

Kako sam se uvijek divila onim Z magnetnim paletama sjenila, morala sam si napraviti nešto slično. Laganim zagrijavanjem dna sjenila ljepilo ( s kojim je pan zalijepljen za plastični dio ) se lagano rastopilo te sam s pincetom lagano odvojila pan, nekada zna biti malo teže pa morate '' potkopati '' pan prilikom vađenja . Kada sam zagrijavala dno sjenila, pridržavala sam ga s pincetom za umjetne trepavice jer mi ona najbolje leži s ambalažom sjenila pa nisam imala problema s plamenom. Ambalažu sam zagrijavala pomoći svijeće jer kako je kod mene uvijek sve puno mirisnih svijeća onda mi je to bio idealan način. 
Nakon što sam izvadila pan iz plastične ambalaže naljepnicu koja se već nalazila na plastičnom dijelu samo sam prebacila na dno pana da uvijek znam o kojim sjenilima je riječ. Naravno, naljepnicu skinete prije nego što krenete ' topit ' plastiku ) . Jako sam pazila prilikom cijelog postupka da mi plastika ostane cijela tako da ako me kad ulovi želja da sjenila vratim kako su bila da to mogu napraviti. Tako da je dovoljno par sekundi držati ambalažu nad plamenom da se ljepilo rastopi. 

Vidjela sam još kod nekih blogerica da su napravile isto sa svojim sjenilima tako da ne sumnjam da vi nećete.
Slike cijelog postupka vam donosim u nastavku.













***

UPDATE 21.04.2017. 

U mojoj kolekciji Essence My Must haves sjenila našla su se još dva u nijansama 18 black as a berry
i 13 snowflake. 






Nadam se da vam se post sviđa. 
Pusu vam ostavljam. 

***


You Might Also Like

3 komentari

  1. Jako lijepi post!
    I moram priznati da su sjenila prelijepa i sad ih i ja zelim iako imam tonu paleta :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako su lijepe ove nijanse sjenila :D nabavit ću svakako. Super post

    OdgovoriIzbriši
  3. morat ću ovo isprobati :)
    sjenila su im predivna i vrlo pigmentirana <3

    OdgovoriIzbriši

Pratitelji