Eveline suho ulje

20:08


Morala sam otići van svoga grada kako bih što prije kupila Eveline suho ulje, jer čim sam vidjela da dolazi u drogerije nisam mogla dočekati da ga ispobam.

Eveline ulje dolazi u bočici od 125 ml sa '' raspršivačem '' , a cijena mu je 36,90 kn.
Osobno bih mi bilo draže da ima bočicu sa kapaljkom tj. pipetom , jer bi mogli utjecati na to koliko proizvoda želimo, ovako je to malo teže, ali se svejedno može. 
Ulje koje sam ja kupila je hidratantno i temelji na 7 prirodnih ulja ( lavanda, ružmarin, neven, soja, suncokret, argan, kamilica) .
Postoji još dvije vrste Eveline suhih ulja :

-   Eveline Suho ulje - serum za lice i tijelo Oils of  Nature pomlađujućetemelji se na 11 prirodnih ulja ( inca inchi, marula, argan, perilla, kukui, avokado, makadamia, badem, suncokret, ružmarin i sjemenke grožđa)

-  Eveline Suho ulje - serum za lice i tijelo Oils of Nature regenerirajuće -  temelji se na 10 prirodnih ulja ( marula, abesinsko ulje, limun, argan, naranča, soja, avokado, grejp, sjemenke grožđa, suncokret)


Koristim ga ujutro i navečer na čistu kožu lica ( dva pritiska špricom na dlan su mi dovoljna ) te ga jednomjerno nanesem na cijelo lice. Isto tako divno je za ruke, prije spavanja, znači koristim ga umjesto kreme za ruke.
Ovo ulje će biti idealno za ljetne dane kada želimo lijepe i njegovane noge, par puta špricnuti po nogama i razmazati dlanovima.
Mogla bih sada nabrojiti svaki dio tijela za koji ga koristim, jer jednostavno je divno za cijelo tijelo, pogotovo za suhe dijelove tijela. 



Ono za što ga koristim najviše je kao baza prije pudera, jer se brzo upija u kožu te puder poslije toga mogu lijepo razmazati po licu, i uz njega se dobije više prirodan izgled. Tu mi je dovoljan jedan pritisak šprice na dlan ( te onda razmažem po licu ) , kada se ulje upije u lice onda nanesem primer.
Isto tako ga umjesto stavljanja na lice možete pomiješati s puderom te onda nanjeti na lice. Znala sam ga nanjeti i na lice i isto vremenu pomiješati s puderom ali to je ipak malo previše jer mi na taj način puder samo sklizne s lica.


I još jedan način je taj da ga možete nanjeti na  vrhove kose.
Meni je ovo ulje odlično, može se koristiti za apsolutno sve, tj. za sve za što vam odgovara, ja osobno ga koristim na svakom dijeu tijela te kada potrošim ovu bočicu svakako ću kupiti novu. Imate moje velike preporuke za njega.




Jeste li ga vi isprobale? Sviđa li vam se? 

***

You Might Also Like

7 komentari

  1. Joj predivno je, gledam ga stalno u dm-u i nikak da uzemem :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam probala Eveline suho ulje,a prema tvojo recenziji mislim da je odlično i multifunkcionalno :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jel mozes staviti ili uslikati cijeli sastav ? Eveline ima zavodljive naslove, ali kad iza procitas sastav, malo se ipak zamislis. Koristila sam njihovo arganovo suho ulje koje je bilo ok, ali nikako unutra nije samo ulje nego i niz stvari koje danas izbjegavam staviti na kozu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, evo:

      Helianthus Annuus Seed Oil, Paraffinum liquidum, Isopropyl Myristate, Cychexasiloxane, Cyclopentasiloxane, Parfum, Tocopheryl, Acetate, Argania Spinosa Kernel oil, Chamomilla Recutita Flower extract, Lavandula Angustifolia Flower extract, Rosmarinus Officinalis extract, Calendula Officinalis flower extract, Glycine Soja oil, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palminate, Ascorbic Acid, Citric acid, BHT, CI 26100, CI 47000

      Oprosti ako je što krivo napisano jer sam prepisivala sa bočice pa :)

      Izbriši
    2. Znaci vecinski sadrzi mineralno ulje, nesto bojila i umjetni miris (otrov), bez toga bi bio vrhunski proizvod , ja se vec ponadala :( nadam se barem da koriste medicinski parafin. No poboljsao se Eveline, a bude jos i vise :)

      Izbriši
  4. Ja imam ovo ulje sa 11 razlicitih ulja i stvarno je jako dobro. Njihova suva ulja su pun pogodak!
    Ukoliko zelis pogledaj i moj blog: beautypenss.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Pratitelji