Wellneo rašpica za stopala

19:56


Slučajno sam ovaj Wellneo uređaj ugledala na reklami TOP SHOPA , a kako imam problema sa petama oduvijek sam htjela nešto s čime ću riješiti tvrdu i hrapavu kožu. 
Probavala sam sa kamenjem za skidanje tvrde kože, kupovala sam rašpice ali sve je to bilo bez ikakvih rezultata. Jedno vrijeme mi je pomagala britvica, da upravo britvica za brijanje. Nije bolno kao što zvuči već sam samo lagano izbrijavala staru i mrtvu kožu sa pete, ali niti to nije bilo od nekog prevelikog uspjeha.







Za ovaj Wellneo aparat sam prošla doslovno tri županije, bila sam u Koprivnici u Top Shopu gdje je bio rasprodan, u prodaji su samo imali onaj 5 u 1 koji nisam htjela. Onda sam u Bjelovaru gledala u KTC-u jer ih sam vidjela da ih je dosta cura kupilo upravo tamo, ali isto ga nisam pronašla, također su imali samo 5 u 1 , i onda sam ga pronašla u Karlovcu, ali isto ne u TOP SHOPU jer je i tamo bio rasprodan nego sam ga uhvatila u ELIPSU u SUPER NOVOJ  i to predzadnji komad. Mojoj sreći tada nije bilo kraja, hehe. No krenimo mi na ono najbitnije, dosta čavrljanja.  ( Ali nisam ga htjela naručivati preko interneta jer mi se neda plaćati poštarinu :D . )




WELLNEO rašpica za stopala je savršenog dizajna, elegantna, a kombinacija bijele i zlatne boje je pun pogodak. U paketu dobivate jedan grublji nastavak i jedan manje grub, više za manje oštećenu kožu te četkicu za čišćenje. Cijena je 100 kn.  
Ono što je najbitnije je to da se nastavci mogu kupovati i odvojeno kada ove potrošite. Također dobivate dva nastavka. ( Cijena im je oko 40 - ak kuna. )
Moja stopala nisu bila u nekom ekstremno lošoj situaciji ( kao kod žena što su već godinama na poslu na nogama ) ali su bilo dovoljno u lošoj situaciji na meni smeta i da mi je to jako ružno. 
Sljedeće slike pokazuju kako su moja stopala izgledala prije korištenja WELLNEO rašpice.




Prvo korištenje rašpice je trajalo nekih pola sata, možda koja minuta preko, prvo sam išla s grubljim nastavkom i onda na kraju s onim manje grubljim. Samo da napomenem da ne možete očekivat rezultate nakon 5 minuta korištenja, morate pažljivo i detaljno '' obrađivati '' stopala jer ćete samo tako dobiti rezultate. Znači strpljenje je potrebno.
Još što moram napomenuti je to da sam ja sređivala pete nakon tuširanja, znači kada je koža bila omekšala. I naravno, nakon korištenja stopala namažem sa hidratantnom kremom.
Na sljedećim slikama se vidi kako su moja stopala izgledala nakon prvog korištenja.






 I naravno, koristila sam još jednom. I to sam koristila manje grubi nastavak i to nekih 15 - ak do 20 minuta. I nakon korištenja opet stopala namazala s hidratantom kremom.
Na sljedećim slikama se vide moja stopala nakon drugog korištenja.




WELLNEO rašpica je doslovno bila spas za moja stopala. Ne žalim niti sekunde što sam ga kupila. Preporučam ju apsolutno svakome. Po slikama možete vidjeti da savršeno radi svoj posao. Stopala su glatka i meka na dodir, i savršeno izgledaju u sandalama. 

Sviđa li se vama? Planirate li ju kupiti?

***





You Might Also Like

0 komentari

Pratitelji