Favoriti - LIPANJ

20:40



Inače sam osoba koja se pretežno bazira na istim stvarima i ako krenem koristiti jedan proizvod onda ga koristim dugo vremena, ali s obzirom da imam tonu šminke, odlučila sam to promijeniti te se stalno trudim da se ne baziram na istim stvarima. Zato proizvoda koje sam zavoljela u lipnju ima nekoliko.


O Eveline suhom ulju sam već pisala recenziju pa ju možete pročitati OVDJE. I tu ne moram ništa posebno govoriti da ga izrazito volim, u bilo koje doma dana i noći, također ga kristim za sve, od vrhova kose, do ulja za tijelo. Zaista savršen proizvod koji me je osvojio na prvu.



Wet 'n' Wid maskara koju sam prošle godine dobila na recenziju, prvo sam ju gledala onako ' što ću ja s time ' ali kada sam je počela koristiti stvarno sam se oduševila. Zaista '' podeblja '' trepavice . Isto tako ovu '' 2 ''maskaru koristim i u kombinaciji s nekim drugim maskarama i također radi istu stvar. KLIK NA WET ' N ' WILD POST S TOM MASKAROM.



H&M i Catrice tekući puderi su puderi koje sam najviše koristila tijekom lipnja, dakako, ima tu i drugih ali ipak sam se ovaj mjesec odlučila za njih. Divno prekrivanje imaju oba dva, isto tako sam ih znala pomiješati, što često radi s puderima.

Catrice lak za nokte u nijansi 107  Robison Coralsoe kojije savršen za ljetne dane.
Catrice  rumenilo u nijansi  030 love & peach te Catrice primer nakon kojega puder lijepo legne na kožu.

Golden Rose tekući matt ruž u nijansi 17, koje svi OBOŽAVAMO, a recenziju možete pročitati OVDJE.




Već  sam  na  FB stranici pisala koliko volim Wet n Wild ruževe pa se tako i u mojim favoritima našao jedan u nijansi Muave Outta Here.




O Essence olovkama za usne ne treba ništa puno pričati, jednostavno obožavam apsolutno sve njihove olovke, a u lipnju sam najviše koristila Essence Longlasting lipliner u nijansama 02 Sweetheart  i 03 Yummy Berry.



To je to od mojih favorita za lipanj. Koji su vaši?



***





You Might Also Like

1 komentari

  1. Super favoriti! Catrice puder i sama jako lajkam kao i Essence olovke za usne :)

    OdgovoriIzbriši

Pratitelji