Kolekcija tekućih pudera

17:33


Radila sam čistku tekućih pudera i pomislila kako bi bilo dobro odmah poslikati slikice za post.
Volim tekuće pudere tako da ih imam dosta u svojoj kolekciji, ali isto tako imam puno različitih nijansi tako da ako šminkam nekoga da mogu odabrati pravu nijansu koja nekome odgovara



Što se tiče tekućih pudera dosta volim Catrice pudere, tako da njih imam najviše.
Dva Catrice Nude Illusion pudera u različitim nijansama, jedna je 030 Nude Beige, a druga je 040 Medim Beige.


Slijedeći Catrice puder je All Matt plus u nijansi 030  Warm Beige.


Zatim imam dva HD LIQUID COVERAGE, također u dvije nijanse, jedna je 010 Light Beige te 040 Warm Beige.
O Catrice puderima ne moram ništa posebno reći jer ih stvarno sve volim, i stvarno su mi svi divni, ali izdvojit ću ovaj HD puder je su mi oni ipak najdraži i volim ih dosta miješati s drugim puderima od drugih brendova.


Zatim imam Avon Bright START puder, koji nisam nešto puno koristila pa ne mogu reći nešto više o njemu.


Maybellne Affinitone pudere isto imam u dvije nijanse, 14 Creamy Beige te 42 Dark Beige, ovaj svjetliji nisam koristila jer mi je trenutno svijetao, ali koristim 42, koji mi je savršen. Također mi je jedan od dražih pudera. 


H&M Flawless Finish tekući puder obožavam. Nijansa koju ja imam je  True Beige. H&M puder obožavam miješati s Catrice HD puderom, čine mi se kao idealna kombinacija.



Zatim imam dva Rimmel pudera, jedan je Lasting Finish u nijansi 103 Tre Ivory koji mi je super, a Rimmel Stay Matte također u nijansi 103 True Ivory koji još nisam isprobala.


Oriflame Giordani Gold puder u nijansi Porcelain nisam do sada koristila samoga, jer mi je svjetao pa ga miješam s nekim tamnijim puderima pa ne mogu reći svoje mišljenje o njemu samome.


Loreal Infallible puder u nijansi 20 sand mi je jedan od novijih pudera u kolekciji, koristila sam ga svega par puta, ali mogu reći da mi je za sada divan te da bi mogao biti u društvu s mojim ostalim '' puder favoritima '' .


Essence pude stay all day u nijansi 20 Soft Nude je puder koji ima predobar miris te divno prekriva i zaista stoji all day na licu. Naravno, ne znam jeli to ovih 16 sati kao što piše,ali cca 9 sati sigurno. I definitivno je među dražim puderima, i to samo ta 20 soft nude nijansa.



I za kraj ostavljam Garnier BB Cream, nažalost nisam je još koristila ( moram priznati da se nekako bojim hehe ) ali ima mi divan miris, to mogu za sada jedino reći o njoj. I Garnier Skin Miracle Creamu koju sam svrstala među pudere iz toga razloga što se ona '' pretvara '' u puder prilikom nanošenja na lice, ali nisam je koristila samu. Kada sam ju stavljala na lice, služila mi je uvijek kao podloga za tekući  puder.


Te Alverde posvjetljivač pudera koji sam koristila dok si nisam nakupovala svjetlijih pudera, i tipkajući ovaj post ( nakon što sam sve poslikala ) pa ga ne mogu odmah izbaciti iz kolekcije, ali s obzirom da mi više ne treba zamislite kao da ga nema na slikama hehe. 

I to je to od moje '' PUDER KOLEKCIJE '' . Za kraj bi samo izdvojila najdraže pudere, a to su definitivno, kao broj jedan Essence Stay All Day, iz razloga što mi je on prvi puder kojeg sam nastavila kupovati od kada sam ga isprobala. I baš mogu reći da je moj favorit od početka. Drugi favorit mi je Catrice HD Liquid Coverage te treći H&M Flawess finish iz razloga što mi je savršen u kombinaciji s Catrice HD puderom.


Koji su vaši favoriti? 

***


You Might Also Like

0 komentari

Pratitelji