Kako smršaviti?

11:33


U svemu i svuda se piše kako ljudi ide na stroge dijete, izbacuju iz prehrane sve moguće što ih '' deblja '' , izbacuju šećer, mast i slične stvari. Praktički znaju živjeti samo na jabuci dnevno samo kako bi izgubili koji kilogram. Nakon toga izgladnjivanja znaju završiti na hitnoj.  

Ovo ne pišem bezveze, već kolegica iz srednje škole je upravo to radila. Daleko od toga, izgubila je ona puno kila, no jel' to zdravo? Normalno da nije, organizam nakon toga pretrpi veliki šok, i ima posljedica koje se možda i ne vide odmah, ali kasnije će itekako biti vidljive. Dakako, govorim o posljedicama što se tiče zdravlja. 


Uvijek sam govorila sama sebi i razmišljala o tome kako to uopće nije potrebno da bi se čovjek doveo u '' formu '' . Treba se odreći  salame jer ona deblja, ili pizze ili hamburgera jer je to hrana koja sadržava užasno puno kalorija? NE! Ne treba! Ali isto tako tu hanu ne možemo jesti svaki dan, ili pojesti tri hamburgera dnevno ili svako večer ići na pizzu jer je to baš fino! E tu je greška koju, vjerujem, svi više manje znamo. Ono što želim reći je to da možemo mi pojesti i tu najfiniju pizzu ili taj užasno kaloričan hamburger, ALI NE SVAKI DAN. Isto tako, što god jedemo ne smijemo se prejedati, ono kad jedeš jer ti je fino i onda kasnije osjetiš težinu na želucu i imaš osjećaj da ne možeš disati. TO TREBA IZBJEGAVATI, a ne pizzu i hamburger.


 Jesti onoliko koliko je potrebno, a ne onoliko koliko je fino. Kada osjetimo da nam je dosta, tu treba stati i ne pojest krišku salame više. 
I ne pričam napamet već pričam jer znam osobu koje je tako i radila. Prijateljica je otišla s dečkom van raditi, i kako su naletjeli na dobre ljude tamo, kada se napravi posao može se ići u stan. Praktički je imala cijelo popodne slobodno. I krenula je trčati svako večer, nije se odricala ničega samo nije jela kasno navečer. Jela je ona špek i sličnih stvari. I što se desilo kada je nakon 8. mjeseci došla doma? Nije je bilo za prepoznati. Znači u manje od 8. mjeseci je izgubila 15 kg. Ne zato što se odrekla svega i svačega, nego zato što se pokrenula! 



I što možemo zaključiti  iz ovoga?

- Ne odricati se ničega
- Jesti koliko je potrebno, a ne koliko je fino
- Ne jesti kasno navečer
- VJEŽBATI!

Dakako, oni koji se žele bazirati samo na zdravoj hrani, svaka čast! A oni koji bi tu i tamo pojeli nešto '' fino '', slobodno mogu, samo se treba pokrenuti!
Otkako sam počela pisati ove postove, radila sam sve, ali nisam nešto previše vježbala, ali pila sam itekako puuuno vode, i uspjela skinuti dvije kile! Što sam i napisala u prijašnjem postu da je to vjerojatno višak vode iz organizma. Post možete pogledati OVDJE.


Ne pretjerujem s čipsom ( za kojim sam prije ludila ) , opet znam ga pojesti, ali ne previše, upravo ono što sam pisala, dok osjetim da mi je teško na želuci PRESTAJEM! Šećer ne konzumiram jer općenito nisam neki ljubitelj slatkoga, jedino gdje konzumiram šećer je cappucino jer ga ne mogu piti bez šećera i to je to! Ljeto je, ima puno raznovrsnoga voća što je super. Prirodan šećer iz voća je zdrav!


Nisam imala u planu pisati ovaj post,niti sam razmišljala o njemu, ali kada vidim kako se drugi izgladnjuju, meni dođe muka. 


Što vi kažete na sve ovo što sam napisala ?

Slike su s mojega instagrama, znači stvari koje ja znam jesti, ako vas zanima više takvih slika, možete ih pogledati OVDJE.  

***



You Might Also Like

1 komentari

  1. Slažem se sa tobom svaka čast ako netko može odreći se svega i jesti samo zdravo. Pokušavam ne jesti sve sto poželim toga dana i ne jesti kasno što mi je najdraže ali nezdravo jako. Primjer danas sam rucala pohano meso sto nije zdravo....ali večeru i meduobrok cu voce i neku salaticu i OK....kada Jedem masnije pokušavam da mi to bude zadnji konkretan obrok....jednostavno prevelik sam gurman da si zabranom jesti

    OdgovoriIzbriši

Pratitelji