Avon Tomorrow parfem

10:16


Danas vam donosim recenziju meni jednog od najdražih Avon parfema. Dobro je poznato da sam opsjednuta Avon proizvodima, pogotovo parfemima jer su stvarno najbolji. 
Usudila bih se reći da su Avon parfemi BOLJI i od svjetski poznatih i puno skupljih parfema. Za prihvatljivu cijenu dobijete nevjerojatno dobar i kvalitetan parfem, a o širokom izboru parfema, kako muških tako i ženskih, nema potrebe pričati, zar ne? 

Avon '' tomorrow '' parfem sam slučajno otkrila prilikom čišćenja gdje sam naletjela na stari Avon katalog i normalno da sam ga išla prelistati. Kako sam morala '' testirati '' svaki parfem tako sam odmah otrgnula stranicu s ovim parfemom i spremila, jer me stvarno oduševio i morala sam ga naručiti. 


'' Tomorrow je drugi miris iz ljubavne trilogije Avon-a. Tomorrow je dobio orijentalnije senzibilnije tamnije nijanse. Visoka nota je nježna i slatka istovremeno: od zlatne maline i nježne kožice breskve. Orijentalne nijanse bibera i pačulija unose intrigu u gurmanski početak. Srce je elegantno i slatko-cvjetno: od indijskog jasmina, ljubičice i narandžinog cvijeta. Baza je takođe egzotična i topla: sandalovina, amber Sunset, mošus i ružino drvo. Parfem je napravljen 2005. ''  - https://www.punmiris.com


Bočica je napravljena od dosta debelog i čvrstog stakla, tako da ako vam padne, neće joj biti ništa. Za cijenu od 205 kn dobijete 50 ml parfema. Moram napomenuti da su parfemi često sniženi, tako da sam ja preko svoje Avon lady ovaj parfem dobila za 75 kn. 



Parfem je istovremeno nježan i ženstven, postojanost ovog parfema je savršena i traje zaista cijeli dan, makar vi to ne osjetite jer vjerujte, drugi itekako osjete. Dovoljan je jedan do dva pritiska parfema na područje vrata i mirisati ćete cijeli dan, a ako nasprejate po robi, mirisati će bolje i od omekšivača.


U početku kada sam kupila ovaj parfem, znala sam nekoliko puta špricnuti parfem s obzirom da se svi brzo naviknemo na miris i onda ga normalno ne osjetimo dok mi se dečko nije počeo gušiti od izrazito jakog mirisa, a to normalno nije niti malo lijepo niti privlačno, tako da s ovako dobrim i kvalitetnim parfemima ne treba pretjerivati da se ne dobije kontra efekt. Jedan do dva pritiska su i više nego dovoljna, a mirisati ćete božanstveno. 


Prilikom pisanja ovoga posta držim parfem ispred sebe i svako malo prestanem pisati kako bi pomirisala parfem. Zaista moje velike preporuke, ne samo za ovaj parfem već za kompletan Avon asortiman parfema.

Imate li koji Avon parfem? Ne, krivo pitanje, normalno da imate. Koji Avon parfem imate? Koji vam je najdraži?


***



You Might Also Like

0 komentari

Pratitelji