Recenzija: Garnier micelarna otpina

23:05


Pozdrav curke,
Znam da vjerojatno kasnim s ovom recenzijom, ali ipak nikad dosta recenzija, jer svi smo mi drugačiji, zar ne?
Svima nam je zaista potrebno sredstvo koje će nam skinuti i onu najtežu šminku.
Meni je osobno bilo dosta situacija u kojima kad skidam šminku s lica, uvijek mi svuda ostane razmazana maskara, a o tušu za oči da i ne pričam.



Prije mi je najbolje riješenje bila Nivea krema, dok nisam ugledala na policama drogerija Garnier micelarnu otopinu. Dosta duga sam razmišljala dali da ju kupim ili ne, dok jednom nije bila na sniženju 30 kuna, i tada sam ju uzela.
Namijenjena je za čišćenje osjetljive kože, i isto tako dovoljno blaga da se s njom bez problema može čistiti i ruž s usana i područje oko očiju.

Sastav: aqua, hexylene glycol glycerin, disodium cocoamphodiacetate, disodium edta, poloxamer 184, polyaminopropyl biguanide

Micelarna dolazi u plastičnoj, prozirnoj bočici od 400 ml, i cijena joj je oko 39.90 kn .

Što kaže Garnier o njoj?
Garnier po prvi puta predstavlja micelarnu tehnologiju u proizvodima za čišćenje: više nije potrebno utrljavati formulu kako biste se oslobodili nečistoća i šminke jer micelarna otopina na njih djeluje kao magnet, ostavljajući kožu savršeno čistom. Umirujuća formula koja odgovara svim tipovima kože, čak i osjetljivoj. Bez parfema.

Što ja kažem o njoj?
Micelarna se u mojem slučaju pokazala baš onakvom kakvom ju opisuje i sam Garnier.
Nanesem ju na blazinicu i lagano skinem svu šminku s lica. Što se tiče maskare i tuša, koji se inače teško skidaju, ja samo pritisnem blazinicu na trepavice i pustim da lagano namoči maskaru i onda samo laganim pokretima skinem sve, isto tako je i s tušem, s kojim uvijek imam problema, ali na ovaj ga način uspijem savršeno i u potpunosti skinuti.

Isto tako valja istaknuti kako je ovo savršen omjer cijene i kvalitete, jer za 40 kuna dobijete 400 ml savršene micelarne za skidanje šminke i tu dajem jedan veliki plus. 
Jedino što mi se kod nje ne sviđa je njen miris, ne mogu reći da je neugodan,  ali meni taj miris i nije nešto najbolji . Ali zbog toga ne bi dala manju cjelokupnu ocjenu.

Moja ocjena za ovaj proizvod: 8/10bez obzira na miris.

Nadam se da sam pomogla vama koji je još niste kupili da je ipak uzmete, jer ju svakako preporučujem.

Da li ju vi koristite? Kakvo je vaše mišljenje?
Želite još recenzija? Svoje želje mi pišite OVDJE ili dolje u komentar na ovome postu.

Vaša,

Marija 

You Might Also Like

0 komentari

Pratitelji