Maybelline Colorama lak za nokte

21:31



U Dm-u sam naletjela na Maybelline lakove za nokte koji su trenutno na sniženju i cijena im je oko 13 kn. U mome Dm-u nema nešto veliki izbor nijansi, bilo ih je 5 najviše, a meni je zapeo za oko baš ovaj. Zašto? S obzirom da dolazi ljeto, tako bi i na noktima trebali imati neke vedre boje.

Postojanost laka?

Nakon 3 dana mi se lagano počeo skidati s noktiju, ako uzmemo u obzir pranje suđa, neki posao ili nešto, to i nije toliko strašno.
Na noktima imam dva sloja laka, ne zato što mi jedan sloj nije lijep niti je svijetao, nego ja koji god lak da kupim, uvijek ću staviti više slojeva.
Lak sadrži  7 ml, a što se četkice tiče, ona je sasvim ok, niti jedan lak mi nema nešto bolju ili lošiju četkicu.

Ne znam koliko će vam ova ' recenzija ' pomoći, ovo niti ne bih nazvala recenzija, nego sam samo s vama htjela podijeliti ovu lijepu ljetnu nijansu.

Uskoro novi post, vjerujem da će to biti Avon Haul, stoga me nastavite pratiti, možete se ' pretplatiti '  (besplatno) na blog tako da vam obavijesti o novom postu stižu na mail.. samo upišite svoj mail u kućicu s desne strane ili me jednostavno lajkajte na facebook-u klikom OVDJE

Marija 





You Might Also Like

4 komentari

  1. Super je boja! Imam njihov samo crni lak i isto mi drzi max 3 dana sto mi se bas ne svidja, ali eto :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sviđa mi se nijansa :) Sad si me podsjetila na jedan moj Colorama lak na koji sam skoro zaboravila, a taman je za ljeto :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto vidiš :) .. Baš mi je drago :) Očekujem slike. ;)

      Izbriši

Pratitelji