Moji trenutni favoriti

15:38


Pozdrav drage moje,
U ovome postu ću vam pisati o svojim trenutnim favoritima. Ima ih više nego što sam ih ja odabrala, ali nema smisla pisati o velikoj količini stvari.


Krenimo od pudera i korektora. Oba dva moja favorita su od Essencea, i baš tako u kombinaciji su mi savršeni. Radi se o Stay all day tekućem puderu i all about matt korektoru.


Kod pudera prvenstveno obožavam njegov miris, od njega mi koža cijeli dan pre lijepo miriši i uz to još i ima dosta veliko svojstvo prekrivanja, a i koža mi ima prirodan izgled. Uz njega volim koristiti All about matt korektor. On je jedan od novijih stvari kod Essencea, i na prvu mi se svidio. Essence ga nazivao kao '' high covering '' i zaista takav i je. Obično ga stavljam ispod očiju i na čelo, prvenstveno na mjesta koja želim istaknuti pa mi isto služi kao i highlighter. Cijena pudera je oko 30ak kuna, a korektora oko 20ak. 


Kada sam kod pudera onda ću s njima i nastaviti. Sljedeći moj favarit je Deborah transparentni puder. Gledala sam druge beauty blogere i dosta ga cura ne voli, no ja ga obožavam. Stavljam ga nakon samog tekućeg pudera i korektora, nakon što dobro ublendam puder s beauty blenderom i onda ga nanosim s četkicom da mi sve to lijepo fiksira. ( Ako ga koristite s četkicom, nemojte zaboraviti otresti višak proizvoda s nje, jer ćete na licu dobiti dosta praha koji će vam napraviti nered, a kada taj višak otresete tek onda će vam ovaj pudera raditi svoj posao. ) Ja ga volim stavljati  i na kapak prije sjenila, jer mi sprječava nakupljanje pudera u rubovima na kapcima i ispod oka. Kupila sam ga na sniženju, bio je oko 25 kn. 


Sljedeća stvarčica koja se smjestila u moje favorite je Giordani Gold Illuminating powder. Obožavam ga! Nanosim ga nakon cjelokupnog šminkanja, nekada ga stavim na cijelo lice, a nekada izbjegnem čelo, no kako god ga stavim, dobijem onaj prirodan sjaj, i lice mi izgleda svježe i sjajno. Cijena mu je oko 120 kn.


Nešto što mi je promijenilo život i već duže vrijeme je jedna od mojih najdražih preparata jer Essence lash princess maskara. Predivno mi uvine trepavice, ne slijepi ih, dobiju na volumenu i praktički dobivate izgled kao da nosite prirodnije umjetne trepavice. Moj proizvod na broju 1. Cijena joj je, ako se ne varam, nešto više od 25 kn.


Maskara koja me je prvo razočarala, pa onda osvojila. L'oreal Volume million lashes. Meni osobno ne leži, međutim, kada sam šminkala jednu curu, na njoj je savršena. Predivno istakne trepavice, dosta ih podigne. Međutim, na meni ne radi to. Možda ju na sebe jednostavno ne znam staviti, no koristim ju na drugima baš iz toga razloga što podigne trepavice, i zato se našla među mojim favoritima, no ja i dalje najviše volim Essence lash princess maskaru. Cijena Loreal maskare u Bipi je nekih 100 kn ako me pamćenje dobro služi.


Dolazim do Essence olovaka za obrve i oči. Među novim proizvodima se nalazi vosak u olovci koji služi za fiksiranje dlačica. Rijetko koji brend u našim drogerijama ima tako nešto, zato sam ju odlučila kupiti, i za sada mi je dobro i svakodnevno ju koristim.
Dalje Essence olovka za obrve, o njoj nemam što posebno za reći osim da ju koristim već nekoliko godina, probala sam i druge brendova olovaka za oči, međutim omjer cijene i kvalitete me je vratio na Essence.
Crna essence olovka za oči. Cijena joj je svega 8 kn, tako da omjer kvalitete je odličan. Ne razmazuju se što mi je dosta bitno kod olovaka i isto tako dosta je pigmentirana. Koristila sam L'Oreal Contour Kohl olovku za oči, i u omjeru na Essence je daleko lošija. Tako da Essence svaka čast!


Beauty UK pro gel eye liner. Svatko tko se muči s stavljanjem tuša preporučujem za početak tuš u gelu.
Ja koristim upravo ovaj tuš i super mi je, jako je pigmentiran, lijepo se nanosi, ne razmazuje se niti se briše, brzo se osuši i nemate precrtavanja kao god nekih. Za cijenu od 40ak kuna je pre savršen. S njim se dobije i četkica koju ja osobno ne koristim, draže su mi one kose četkice. 


Essence lip candies sjajilo koje ujedno i njeguje usne. Cijela ta kolekcija tih sjajila ima predivne nijanse i predivno miriše, baš po bombonima. Jedina mu je mana, kao i kod svih sjajila, što je dosta ljepljivo, ali ako uzmemo u obzir da su skoro sva sjajila takva, to niti nije mana.
Napravila sam i swatch na bolje vidite nijansu. Od kada sam ga kupila, sjajilo je non stop u mojoj torbici. Cijena mu je oko 16 kn.

To je to od mojih trenutnih favorita, dali vi koristite neki od ovih proizvoda?
Pratite me možete na mojoj facebook stranici klikom OVDJE.

Marija  








You Might Also Like

0 komentari

Pratitelji