My Must Have Makeup Brushes

19:36



Pozdrav drage moje,

U današnjem postu sam odlučila pokazati kistove za makeup koji su po mome mišljenju ' Must have '.
Prije svega se ispričavam što su neki kistići prljavi, oprala sam ja njih, ali ih nisam poslikala na vrijeme, a bili su mi potrebni pa nema smisla prati ih još jednom. 



Krenimo od najvećeg kista. U pitanju je Powder brush koji služi za nanošenje pudera u kamenu ili u prahu, ali isto tako ga možete koristiti za rumenilo.
Ja ga koristim za nanošenje Giordani gold illuminating powder-a, jer mi je dovoljno mekan i ne uzima puno proizvoda pa mi je za tu svrhu savršen.


Sljedeći na redu je Foundation brush koja služi za nanošenje tekućeg pudera ili korektora.


Sličan kist njemu je flat top foundation brush koji služi isto za nanošenje tekućeg pudera, meni osobno najbolje za nanošenje tekućeg pudera je beauty blender, ali svatko sebi bira što mu najbolje odgovara.


Blush brush inače služi za rumenilo kao što i sama riječ kaže, međutim ja sam ga uvrstila među svojih ' Top 10 ' iz razloga što meni služi kao Contour brush jer mi savršeno ' iscrta ' liniju na obrazima.



Ova dva kista su mi praktički najpotrebnija. Prvi kist mi služi za blendanje obrva, da mi obrve ne izgledaju umjetno i nacrtano, a drugi kist je za iscrtavanje obrva.
Probala sam sve vrste kosih kistića i niti jedan mi nije toliko dobar kao ovaj ravni. Dovoljno je mekan i tanak da savršeno radi svoj posao.


Blending brush – savršen kistić za ujednačavanje sjenila na očima.


Shadow brush – jednostavan kist za nanošenje sjenila na kapak.


Liner brush – Inače za nanošenje tuša u gelu koristim staru verziju Essence liner brush, međutim pun m je tuša pa nije lijepo da ga slikam. Ovom prilikom bih svim početnicima koji se bore s iscrtavanjem tuša preporučila da počnu s tušem u gelu i kosim kistićem. Možda vam pomogne i moj post o stavljanju tuša. KLIK.


Sljedeći kistić može služiti kao precizni blending brush, za nanošenje sjenila u kutove kapka ili kao pencil brush. Ja ga koristim za oboje pa je zato definitivno moj ' must have '. Zaboravila sam ga pojedinačno poslikati, ali srećom je među svima ostalima.


I za kraj moram spomenuti beauty blender, koji definitivno spada u moje jedino sredstvo za nanošenje tekućeg pudera, međutim nije kist pa nije u top 10.
Ako želite prirodan izgled, obavezno si priuštite beauty blender jer vrijedi svake lipe.

Koji su vaši najdraži makeup kistovi bez kojih ne možete funkcionirati?

Marija  


You Might Also Like

6 komentari

  1. Divna kolekcija! Ja još sakupljam svoju, želja mi je kupiti neki high end set kistova. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Vjerujem da ćeš ih kupiti, iako treba izdvojiti malo više novaca. :) Ali ništa nije ne moguće, sretno! :)

      Izbriši
  2. joj, bez obzira koliko puno kistova imam uvijek mi se čini da mi treba još koji... i to prvenstveno zbog lijenosti, uživam ih upotrebljavati a mrzim prati ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam kako ti je :) Imam ih i previše, ali uvijek kad vidim neki novi set kistova kažem '' još samo ovaj i više neću '' :)

      Izbriši
  3. Ovi beauty blenderi su nam svima ustedjeli vrijeme! Ja sam cak postala lijena nanositi puder kistom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se :) Od kako ga koristim više ne znam puder nanesti niti prstima niti kistom :)

      Izbriši

Pratitelji