[ Favoriti ] SVIBANJ 2017.

21:03


Slike za ovaj post sam poslikala još krajem 5. mjeseca ali nikako da ga i natipkam. Istina da je sad već kraj 6. mjeseca i da je možda kasno za ovaj post, ali bolje ga napisati sad nego ne napisati ga uopće. Više će prevladavati slike jer nema smisla pisati previše teksta.




Postoje stvarčice koje sam posebno koristila u 5. mjesecu, a to su prvenstveno Essence My must haves sjenila ( i jedno sjenilo iz LE kolekcije ) , na slici su sva Essence My must haves sjenila koja imam jer sam opsjednuta njima, te Essence gel za obrve jer sam u 5. mjesecu posebno eksperimentirala s gelovima za obrve, ali mi je nekako ovaj bio najdraži. Recenziju Essence My must haves sjenila možete pročitati OVDJE.


Neizostavan je svakako bio i Catrice bronzer ( koji mislim da je izišao iz asortimana ) ali u zadnjih mjesec – dva ga koristim svakodnevno. 


Na sniženju sam uhvatila Maybelline Baby skin primer i od tada ga koristim također svakodnevno ( naravno, onim danima kada nosim šminku ) i naravno Aura matirajući puder čiju sam recenziju napisala odavno. Također ju možete pročitati OVDJE.

Od Catrice maskare Glam & Doll se ne odvajam, kao niti Essence palete highlightera i rumenila. Recenziju palete možete pročitati OVDJE.


Među favorite 5. Mjeseca za ubacila i ovo W7 rumenilo, jer kada ne koristim Essence paletu koristim to rumenilo.



U 5. Mjesecu sam više u nekim nježnim nijansama tako da je neizostavan dio bio i ovaj Bourjois ruž I Essence Secret Stories lak za nokte koji je SAVRŠEN. 

***


You Might Also Like

0 komentari

Pratitelji