FITNESS MJESEC #1

10:37


Drage moje, ovaj post pišem mjesec dana nakon što sam odlučila u svoj život uvesti što više zdravih navika. Prije svega moram reći da ovaj prvi mjesec nije prošao onako kako sam ga zamislila.
Pod tim ne mislim da sam se trudila maksimalno i da nisam postigla rezultate nego pod tim mislim da sam '' zakazala '' što se tiče vježbanja.
No, idemo po redu.  

Ono što nisam prakticirala u životu je doručak, ali u zadnjih mjesec dana ga '' odrađujem '' svaki dan. Ili pojedem nešto ili si napravim neki zdravi smoothie i to mi je doručak. Ono što ne mogu izbaciti tj. bolje rečeno da ne želim je jutarnja kava , u mojem slučaju cappucino. Nema mi boljeg osjećaja u ljeto od jutarnje kave vani, dok je još relativno prohladno. Nije da ja ne mogu bez kave i da mi je kava neka vrsta potrebe, to nikako, da hoću mogu bez toga jer nisam ovisnik o njoj ali to mi je neka vrsta užitka i zaista uživam u tom ispijanju kave.
Bilo je u ovih mjesec dana još pomaka , a jedan od njih je vod! U početku sam bila izrazito velike količine vode, i do 2,5 l dnevno, sada sam to smanjila ali i dalje je prisutna što inače nisam prakticirala.




Također nisam se za ručak previše najela već sam jela onoliko koliko mi je potrebno. U ovih mjesec dana nisam okusila čips , što je za mene VELIKI pomak, ali bilo je tu pokojega keksa, ali ništa strašno. Uvijek sam govorila i govorit ću i kroz naredne mjesece – NE SMIJEMO SI NIŠTA SKROZ USKRATITI. 
U prvih tjedan – dva sam i vježbala, i onda su nastupile velike vrućine, a meni ne fali puno da izgubim volju tako da sam s time prestala. 


U ovih prvih mjesec dana izgubila sam oko 2 kg, neka bude 1,5 kg. Znači uz neke promijene u životu ima i nekih rezultata. Vjerujem da u tih 1,5 kg nije zapravo masno tkivo i sl. nego zapravo voda, jer sam pila velike količine  vode tako da sam vjerojatno i gubila velike količine vode. Opseg trbuha nisam izgubila, barem ne primjetno.


Moram napomenuti da meni nije cilj izgubiti 10 kg i sl. nego samo par kila i onda zategnuti tijelo.
U slijedećih mjesec dana ubacujem vježbanje, intezivno, za trbuh i stražnjicu. Nastavljam s doručkom i ubacujem ponovno veće količine vode.
Kada postignem neke rezultate svakako će tu biti slika prije i poslije. 

U ovaj post sam stavila nekoliko slika mojih jela, ali ako vas zanima više toga, onda me svakako pratite na instagramu jer sam tamo aktivna skoro svaki dan. KLIK.


Ubacila sam rubriku '' FITNESS '' tako da ne morate tražiti svi postovi će vam biti na jednom mjestu. A s fitness mjesecom #2 se vidimo za mjesec dana.

***



You Might Also Like

0 komentari

Pratitelji